MY MESSAGE TODAY

June 19, 2009

HELLO EVERYONE!!!

Thanks for dropping by ;o) Either you're a new visitor or an old one - pls. click HERE so you can view my latest posts. I have my own domain for shewrites and it would be very much appreciated if you can share your thoughts.

God Bless...


meili


Saturday, December 13, 2008

GOT A TITLE FOR THIS?

SHE WRITES:

I'd like to thank French Fancy for this website that she posted in her blog.

I remember when I was in high school, we had this kind of test in our reading class where the teacher asked us to read an article and at the end, we would have to think of a fitting title for it. Well, that's similar to what what we'll do today, hihi... But don't worry, I won't ask you to read an article, but rather watch a very short and nicely done video. To give you an idea, it's a painting :o) It'll only take a few seconds to load and a few seconds to view so no hassles, click away!

Got a title for THIS VIDEO? Tell us about it...

A. Yes I do...
B. No I don't, I'll just go with the original title (KS)
C. Others (pls. specify)

And to view more of these cards, pls. visit my other blog Anything. Something. Everything.

YOU WRITE:

A. Yes I do..
B. No I don't, I'll go with the original title (KS)
C. Others (pls. specify)


12 comments:

Mari said...

I didn't see an original title. My title is "Here kitty, kitty". That's the best I could think of!

~hon~ said...

Oh wow pretty difficult hahaha!

I've got a title for the the first video posted. "Erase, erase, erase" hehehe! Have you seen that movie?

So for the second video "Cats are for Gardens" hehehe! I've just realized that the painter insisted on just putting cats in the portrait and not another animal who can stay put. Oh well. The cats were cute and uniform-looking. hehehe!

bfs said...

I would entitle the painting:
A PURRRRRRRRR...fect day in the Garden!!!

Henry the Dog said...

Yeah - Pesky Little Kittens! Little blighters need a sharp nip to their backsides:(

posh post reviews said...

how about "CATS ARE A NUISANCE?" lol

sorry i really don't like cats. there are a lot of them in the neighborhood and they litter everywhere. and are very noisy!

marriage markers said...

hmmm...lemme see...

"BETTER TO KEEP THIS CAT THAN A LIVE ONE."

hehehe

take care and thanks for sharing!

Claudia's thoughts said...

Leonardos Lisa in Three Easy Steps

SSQuo said...

Title: Brushing Up My History

Shannon Jacobyansky said...

Hmmmm...The Fishy Mona...lol...or how about...Hidden Potential?

swmpgrly said...

yes I do.
Behind every man is a smart woman

a corgi said...

and now you know the rest of the story

that was a cool card!

betty

Jenners said...

Don't Be Fooled ... The Cat Is Tired Because He Just Got Done Making A Mess

 

blogger templates | Make Money Online